Tvorba e-shopu Praha 9
Otevírací doba

Pondělí - Pátek

Tvorba e-shopu Praha 10
Třída Tomáše Bati 87

760 01 Zlín

E-shopy a koronavirus: Zkouška ohněm i možnost nových příležitostí

E-shopy a koronavirus: Zkouška ohněm i možnost nových příležitostí

Rok 2020 přinesl do světa obchodu obrovské změny. Sociální kontakt se snažíme omezit na minimum, a tak je logické, že do online světa přesouváme to, co můžeme vybavit z pohodlí domova. Nákupy. Proměnilo se chování spotřebitelů a obchodníci se museli přizpůsobit téměř ze dne na den, aby byli schopni v nesnadných časech obstát. Několik týdnů zavřené prodejny […]

Rok 2020 přinesl do světa obchodu obrovské změny. Sociální kontakt se snažíme omezit na minimum, a tak je logické, že do online světa přesouváme to, co můžeme vybavit z pohodlí domova. Nákupy. Proměnilo se chování spotřebitelů a obchodníci se museli přizpůsobit téměř ze dne na den, aby byli schopni v nesnadných časech obstát. Několik týdnů zavřené prodejny a nákupní centra donutily i ty, co nákupům online dříve příliš neholdovali, nakupovat z domu.

Čechům se od jarních měsíců roku 2020 radikálně proměnilo nákupní chování. Až doposud bylo doménou internetových nákupů oblečení, nyní však lidé kupují online také potraviny, drogerii a kosmetiku.

Do světla online nákupů čím dál více pronikají i senioři a na českých e-shopech je tak nelehký úkol – oslovit větší počet cílových skupin, a to včetně těch nových, na které nebyli doposud zvyklí. Jenomže vedle samotného podnikání je ne vždy čas obsáhnout i marketingovou stránku e-shopu.

Kromě počtu objednávek si Češi zvykli také navyšovat obsah svého virtuálního nákupního košíku. Může za to nejen obava z budoucího možného nedostatku zboží (nebo zdražení, propásnutí výprodejové ceny a podobně), ale i jeden naprosto praktický důvod – chtějí ušetřit za poštovné. Zákazníci se snaží myslet ekonomicky, a pokud se rozhodnou pro objednání zboží z e-shopu, většinou se snaží co nejvíce zboží objednat u jednoho.

E-shopové sklady se tak potýkaly s obrovským náporem, který ne vždy byly schopni zvládat. Narážely na nepřehledné systémy, nemožnost rychlého odbavování objednávek nebo přetížení sítě. A najednou bylo třeba tyto věci začít řešit a přejít k systému nového a lepšího systému.

Bojíte se, jak náhlý nápor mnoha objednávek budete schopni ustát vy? I na to budete s e-shopem od e-shopuj.cz připraveni. E-shopuj.cz nabízí jednotný systém a automatickou správu přijatých objednávek, faktur a odeslání zboží (předání potřebných údajů zásilkovým společnostem) tak vyřídíte jedním kliknutím.

Lidé už se nákupů přes internet nebojí. Důvěřují platebním bránám, nezdráhají se platit nákupy elektronicky kartou nebo převodem na účet. Online nákupy už zdaleka nejsou doménou mladé generace. S naším řešením svůj e-shop snadno spárujete s veškerými způsoby plateb.

Zákazníci se velmi často při výběru e-shopu rozhodují také podle recenzí. Možná si právě pokládáte otázku, kde ale vzít dobré reference na váš obchod, pokud podnikat právě začínáte a neměli jste příliš mnoho možností je nasbírat, pomůžeme vám. Při rozjezdu e-shopu záleží na každém detailu, a tak neponecháme nic náhodě.

Výhody online nakupování? Zákazníci mají na výběr zboží času, kolik chtějí. A samozřejmě je mohou také porovnávat. A to nejen jeho parametry, kvalitu, ale především také cenu. Proto je součástí balíčků e-shopových řešení od e-shopuj.cz, také zařazení do internetových vyhledávačů a srovnávačů cen (zboží.cz, heuréka.cz a mnoho dalších).

Věnujte se objevování nových příležitostí, ale šetřete svůj čas. Při byznysu (a nejenom tom, který probíhá online), potřebujeme vedle sebe spolehlivého partnera.

Je jasné, že běžný podnikatel nemá prostor ani kapacitu věnovat se kromě samotné práce ještě vymýšlení a tvorbě kampaní. Tým z e-shopuj může tyto věci obstarat za vás. Věnujeme se většině dostupných forem online marketingu, vytvoříme pro vás efektivní PPC kampaně, bannerovou reklamu, reklamu na sociálních sítích nebo reklamu obsahovou. Víme, jak fungují jednotlivé kanály a jak co nejefektivněji dosáhnout požadovaných výsledků.